Štítky
Obchodní partneri
Prevádzkovateľ:
CAMIN s. r. o.
Priehradna 34/D
Bratislava 821 07
IČO: 45605084
IČ DPH: SK2023057234
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.
Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci pravdivé informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve - objednávke. Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky, presná špecifikácia tovaru a jeho počet, cena za tovar, spôsob a termín doručenia.
K zrušeniu objednávky môže dôjsť:
Objednaný tovar dodávame na adresu uvedenú a potvrdenú v objednávacom formulári a po prijatí platby na náš účet (nevzťahuje sa na dobierku). Formy dodania objednaného tovaru:
Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskorením doručenia alebo stratou zásielky zavinených prepravcom alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.
V prípade objemných zásielok, alebo zásielok presahujúcich 25 kg bude cena za prepravu a spôsob prepravy stanovené individuálne a užívateľ bude o tomto oboznámený emailom, alebo telefonicky.
Cenník 2020
obyčajne | dobierka | |
Slovenská pošta | 3,60 € | 3,60 € |
Prepravná služba | 6,00 € | 6,00 € |
V prípade, že zákazník zásielku nepreberie v stanovenej odbernej lehote a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky. Ak si však zákazník nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení dodatočných expedičných nákladov.
Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný prekontrolovať stav zásielky (počet a neporušenosť balíkov) a odmietnuť prevzatie neúplnej, alebo poškodenej zásielky.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je ihneď nutné oznámiť predávajúcemu na mobilné číslo 0911 037 175.
Zákazník je povinný spísať s dopravcom zápis o škode a tento zápis do 24hodín zaslať mailom na info@obojky-pre-psov.sk, poprípade kópiu zaslať poštou. Skrytú závadu zásielky (spôsobenú prepravou) je zákazník povinný oznámiť dopravcovi bez odkladu, najneskôr však do 3 dní od dátumu prevzatia zásielky a vyžiadať si spísanie zápisu o škode. Pokiaľ táto zásada nebude dodržaná, má dopravca právo reklamáciu zamietnuť. Dopravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia, alebo čiastočnej straty zásielky. Z tohto dôvodu nesmie zákazník s poškodenou zásielkou akýmkoľvek spôsobom manipulovať a je povinný zachovať obal, v ktorom mu bola poškodená zásielka doručená.
V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh a to do 14 - pracovných dní. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste z akýchkoľvek dôvodov spokojní, môžete ho v súlade s ustanovením v § 12 ods. 5 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov., občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov, v lehote do 7 kalendárnych dní od prevzatia predmetu kúpy vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy a zároveň ste povinný nás o tom vopred informovať do 24 hodín od prevzatia zásielky, v opačnom prípade, ak nás neupovedomíte, zásielka nebude prevzatá. Informovať o vrátení tovaru, nás môžete mailom na info@obojky-pre-psov.sk, alebo telefonicky. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale, so všetkými visačkami a s dokladom o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku - nebude prevzatý! Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava poštovné) prevodom na účet alebo poštovnou poukážkou najneskôr do 5 pracovných dní od dňa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru.
V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar. V prípade, že predávajúci alebo výrobca, ktorý vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe.
V prípade, že odborné posúdenie bude obsahovať určenie neoprávnenosti reklamácie tovaru kupujúcim, určenie, že za vadu tvaru nezodpovedá predávajúci alebo že tovar nemá vady (ďalej len "neoprávnená reklamácia"), znáša kupujúci všetky náklady predávajúceho, tretej osoby vykonávajúcej servis tovaru a znalca, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osoby na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi kupujúcim, predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou. V tomto prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou a to v lehote 30 kalendárnych dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie kupujúcemu na účet určený predávajúcim alebo v hotovosti.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad, vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
Bližšie zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.
Záruka sa nevzťahuje na:
Postup pri reklamácii:
V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
11.1. Odoslanie objednávky cez E-shop je podmienené potvrdením súhlasu Kupujúceho s týmito VOP a súhlasu so spracúvaním osobných údajov Kupujúceho v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
11.2. Kupujúci zaslaním objednávky Predávajúcemu čestne prehlasuje, že dáva súhlas v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“), aby Predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú potrebné pri činnosti Predávajúceho a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci zároveň čestne prehlasuje, že dáva svoj súhlas Predávajúcemu so spracúvaním jeho osobných údajov a to najmä za účelom uzavretia kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim, evidencie kúpnych zmlúv, faktúr a iných dokumentov, za účelom prepravných služieb kúpeného tovaru. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi Kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Predávajúci po splnení účelu spracúvania zabezpečí bezodkladne likvidáciu osobných údajov Kupujúceho v súlade s ust. § 17 ods. 1 ZnOOÚ. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže Kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu Kupujúcim Predávajúcemu.
11.3. Predávajúci spracúva osobné údaje Kupujúceho v tomto rozsahu: krstné meno a priezvisko/názov právnickej osoby, bydlisko/sídlo, rodné číslo/IČO, DIČ, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.
11.4. Predávajúci zabezpečí, aby osobné údaje Kupujúceho boli spracované iba v nevyhnutnom rozsahu, bezpečne a profesionálne, a aby nedošlo k ich úniku ani inému zneužitiu. V žiadnom prípade Predávajúci neposkytne osobné údaje tretím osobám, okrem tých osôb, ktoré participujú na dodaní objednaného tovaru (kuriérske spoločnosti a pod.). Všetky osoby, ktoré prídu do styku s osobnými údajmi Kupujúceho sú poučené o správnom zaobchádzaní s osobnými údajmi.
11.5. Účelom spracúvania osobných údajov je:
a) Vystavenie daňového dokladu – faktúry,
b) Doručenie tovaru a identifikácia Kupujúceho alebo oprávnenej osoby pred odovzdaním tovaru,
c) Potvrdenie objednávky, platby za tovar, dodania objednaného tovaru,
d) Evidencia osôb registrovaných prostredníctvom E-shopu,
e) Evidencia objednávok a kúpnych zmlúv pre vybavovanie prípadných reklamácií,
f) Zasielanie aktuálnej ponuky a komerčných informácií prostredníctvom elektronickej pošty (e-mail) so súhlasom adresáta.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
V prípade, že objednávka nebude zo strany kupujúceho zrušená pred odoslaním a kupujúci si tovar neprevezme, dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy ku ktorej ste sa zaviazali dokončením objednávky s povinnosťou platby. Neprevzatím nám vzniknú náklady na poštovné ku vám + poštovné za vrátenie zásielky.Tieto náklady vám budú vyúčtované (4 - 7 € vrátane DPH) – výška záleží od zvoleného spôsobu dopravy a platby vo vašej objednávke.