Obchodné podmienky - Obojky pre psov

Výrobcovia / značky

Športové trofeje

Prevádzkovateľ:


Mgr. Dáša Klasová-CAMIN junior 

Malinovská 167/94

Zálesie 90028

IČO: 47000830

DIČ:




1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.
Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.


2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB, ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci pravdivé informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve - objednávke.   Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. Predávajúcim potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky, presná špecifikácia tovaru a jeho počet, cena za tovar, spôsob a termín doručenia.


K zrušeniu objednávky môže dôjsť:
a)zo strany kupujúceho: Každú objednávku môžete zrušiť, iba v deň objednania tovaru, e-mailom na adresu info@obojky-pre-psov.sk, alebo telefonicky a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby. Potvrdenie stornovania objednávky oznámi predávajúci kupujúcemu písomnou formou (e-mail). Po tomto čase je možné zrušiť objednávku iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním - v súvislosti s vynaloženými preukázateľnými nákladmi.
b)zo strany predávajúceho: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
- objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybné, alebo neúplne vyplnené údaje v elektronickej objednávke, ak kupujúci neuhradil v stanovenom čase sumu za vybraný výrobok, alebo ak nebolo možné kontaktovať sa s kupujúcim atď.)
- tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.
 

3) POŠTOVNÉ A BALNÉ

Objednaný tovar dodávame na adresu uvedenú a potvrdenú v objednávacom formulári a po prijatí platby na náš účet (nevzťahuje sa na dobierku). Formy dodania objednaného tovaru:

    * poštou
    * kuriérom

Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskorením doručenia alebo stratou zásielky zavinených prepravcom alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou.
V prípade objemných zásielok, alebo zásielok presahujúcich 25 kg bude cena za prepravu a spôsob prepravy stanovené individuálne a užívateľ bude o tomto oboznámený emailom, alebo telefonicky.

Cenník 2013

  obyčajne dobierka
Slovenská pošta 3,84 € 4,08 €
Prepravná služba 5,04 € 6,00 €


4) PLATOBNÉ PODMIENKY

a) Bankový prevod - tovar je možné zaplatiť prostredníctvom priamej bezhotovostnej platby prevodom na účet prevádzkovateľa obchodu - .
b) Dobierka - tovar je zaplatený pri prevzatí na pošte alebo od kuriéra.

5) NEPREBRATIE ZÁSIELKY

V prípade, že zákazník zásielku nepreberie v stanovenej odbernej lehote a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky.   Ak si však zákazník nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení dodatočných expedičných nákladov.
 

7) DODACIA LEHOTA

a) Tovar „Na sklade“ (uvedené vždy v popise produktu): Dodanie tovaru sa realizuje v čo najkratšej dobe, podľa dostupnosti tovaru a prevádzkových možností predávajúceho. Spravidla netrvá dlhšie ako 2-5 pracovných dní. Predajca si však vyhradzuje právo na dodanie tovaru do 10 pracovných dní, ak nie je uvedené inak. V prípade, že nejaký tovar nebude k dispozícii ani do 10 pracovných dní, budeme Vás čo najskôr kontaktovať.
b) Tovar „Na objednávku“ bude zákazníkovi dodaný do 7 - 14 pracovných dní od zadania objednávky (platí pri dobierke) alebo od zaplatenia objednávky (platí pri platbe na účet). Zákazník bude oboznámený s najbližším možným termínom dodania prostredníctvom elektronickej pošty - na elektronickú adresu uvedenú pri registrácii, alebo telefonicky. Zákazník sa môže informovať o najbližších možných termínoch dodania vecí „Na objednávku“ - aj vopred - pred odoslaní predbežnej objednávky, odoslaním otázky na našu adresu:              info@obojky-pre-psov.sk alebo na mobilnom čísle 0911 037 175. V mnohých prípadoch je dodacia lehota závislá od rýchlosti dodania tovaru dodávateľom. U niektorých tovarov sa dodacia lehota môže predĺžiť, nakoľko sa môže stať, že dodávateľ nemá objednaný tovar na sklade a treba počkať na dodávku z centrálneho skladu v zahraničí. V takom prípade je zákazník o tom včas upovedomený a má možnosť stornovať objednávku, ak mu predĺžená dodacia lehota nevyhovuje. Zároveň má zákazník nárok na vrátenie peňazí v plnej výške. V zriedkavých prípadoch sa stáva, že objednávku nie je možné vybaviť, nakoľko medzičasom bol tovar vyradený z ponuky dodávateľa, v takom prípade je zákazník tiež bezodkladne informovaný a má možnosť stornovania objednávky. Zákazníkovi budú vrátené peniaze v plnej výške.
c) V prípade objednania tovaru,ktorý je nutné prispôsobiť podľa priania zakázníka si spoločnosť vyhradzuje právo na dodanie tovaru do 20 pracovných dní v závislosti od množstva objednávok.
 
8) DODACIE PODMIENKY

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad. Pri prevzatí zásielky je zákazník povinný prekontrolovať stav zásielky (počet a neporušenosť balíkov) a odmietnuť prevzatie neúplnej, alebo poškodenej zásielky.
Neúplnú alebo poškodenú zásielku je ihneď nutné oznámiť predávajúcemu na mobilné číslo 0911 037 175.
Zákazník je povinný spísať s dopravcom zápis o škode a tento zápis do 24hodín zaslať mailom na info@obojky-pre-psov.sk, poprípade kópiu zaslať poštou. Skrytú závadu zásielky (spôsobenú prepravou) je zákazník povinný oznámiť dopravcovi bez odkladu, najneskôr však do 3 dní od dátumu prevzatia zásielky a vyžiadať si spísanie zápisu o škode. Pokiaľ táto zásada nebude dodržaná, má dopravca právo reklamáciu zamietnuť. Dopravca má právo presvedčiť sa o skutočnom stave poškodenia, alebo čiastočnej straty zásielky. Z tohto dôvodu nesmie zákazník s poškodenou zásielkou akýmkoľvek spôsobom manipulovať a je povinný zachovať obal, v ktorom mu bola poškodená zásielka doručená.

 
9) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh a to do 14 - pracovných dní. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.
 

10) VRÁTENIE TOVARU

Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste z akýchkoľvek dôvodov spokojní, môžete ho v súlade s ustanovením v § 12 ods. 5 zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov., občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov, v lehote do 7 kalendárnych dní od prevzatia predmetu kúpy vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy a zároveň ste povinný nás o tom vopred informovať do 24 hodín od prevzatia zásielky, v opačnom prípade, ak nás neupovedomíte, zásielka nebude prevzatá. Informovať o vrátení tovaru, nás môžete mailom na info@obojky-pre-psov.sk, alebo telefonicky. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru (na adresu prevádzkovateľa) prijatý. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale, so všetkými visačkami a s dokladom o kúpe. Tovar neposielajte na dobierku - nebude prevzatý! Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava poštovné) prevodom na účet alebo poštovnou poukážkou najneskôr do 5 pracovných dní od dňa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.
 

11) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súladu s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť našej firme. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru. V prípade zistenia poškodenia tovaru je povinný kupujúci vyhotoviť záznam o rozsahu a povahe poškodenia tovaru, ktorého správnosť potvrdí dopravca. Na základe takto vyhotoveného záznamu doručeného predávajúcemu môže následne predávajúci poskytnúť odstránenie vady tovaru, zľavu na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru dodať kupujúcemu nový tovar. V prípade, že predávajúci alebo výrobca, ktorý vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, predávajúci zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe. V prípade, že odborné posúdenie bude obsahovať určenie neoprávnenosti reklamácie tovaru kupujúcim, určenie, že za vadu tvaru nezodpovedá predávajúci alebo že tovar nemá vady (ďalej len "neoprávnená reklamácia"), znáša kupujúci všetky náklady predávajúceho, tretej osoby vykonávajúcej servis tovaru a znalca, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osoby na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi kupujúcim, predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie predávajúcim, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou. V tomto prípade neoprávnenej reklamácie je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s neoprávnenou reklamáciou a to v lehote 30 kalendárnych dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie kupujúcemu na účet určený predávajúcim alebo v hotovosti.
Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná záručná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad, vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:


a)bezplatným odovzdaním opraveného tovaru
b)výmenou tovaru
c)vrátením kúpnej ceny tovaru
d)vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru
e)písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia
f)odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru
g) odstúpením od zmluvy

Bližšie zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

Záruka sa nevzťahuje na:

a) vady zapríčinené bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku  
c) nesprávnym skladovaním  
Postup pri reklamácii:  
1) Informujte nás o reklamácii, e-mailom na info@obojky-pre-psov.sk.
2) tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu  
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode   Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.   Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv v súlade s ustanovením § 18 ods. 1 zákona č. 250/2007 Z . z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov  
V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. zjednanie nápravy a to:
- bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
- primeraným znížením kúpnej ceny 
- náhradným dodaním tovaru
- odstúpením od zmluvy  


12) OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Rešpektujeme vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme poznať niektoré vaše osobné dáta. Tieto dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme vám že nikdy neposkytneme tretiemu subjektu vaše kontaktné informácie a údaje o vašich nákupoch. Vaše osobné údaje neslúžia a nebudú využívané pre reklamné účely a nebudú poskytované tretím osobám - v súlade so zákonom č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.   Používaním tohto internetového obchodu súhlasíte so zhromažďovaním a používaním informácií o Vás a vašich nákupoch za vyššie stanovených podmienok. Registráciou zákazníka, žiadateľa o novinky, účastníka ankety a ďalších iných foriem registrácie automaticky súhlasíte, že môžete byt informovaný o novinkách v našom internetovom obchode e-mailom. Ak si naďalej nebudete želať tieto informácie, máte možnosť kedykoľvek ich zasielanie ukončiť podľa postupu uvedeného v každej zasielanej správe.   Náš internetový obchod si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom (hackerom). Iba v takom prípade neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.    


13) ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.  
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.


Košík  

Žiadne produkty

Poštovné 0,00 €
Spolu 0,00 €

Košík Pokladňa

Odber noviniek

Kontaktujte nás

Naša linka
Po-Pia od 9:00-18:00

Tel.:0911 037 175

Kontakt
hotline

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Moduly, platobné brány a preklady pre PrestaShop

Tvorba e-shopov a webových stránok

Internetové stránky a e-shopy

Depeche Mode Shop